Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zakopanem ogłasza ustny nieograniczony przetarg w formie licytacji na oddanie w dzierżawę terenu w Parku Miejskim im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w sezonie letnim przypadających na lata 2025-2028. Termin przystapienia do przetargu 29.11.2024 r. do godziny 15.00, data licytacji 02.12.2024 r. godz. 15.00. Szczegóły poniżej.
OPIS ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI TURYSTYCZNO – REKREACYJNEJ
PARKU MIEJSKIEGO IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W ZAKOPANEM POPRZEZ JEGO ZAGOSPODAROWANIE W LATACH 2025-2028
Zamawiający dopuszcza do realizacji prowadzenia działalności o charakterze tzn. mała/mobilna gastronomia oraz sportowo – rekreacyjnej atrakcji dla dzieci - polegającej na wypożyczaniu pojazdów rowerowych, napędzanych siłą mięśni, dedykowane dla dzieci od pierwszego roku życia do 12 roku życia. Ten przedział wiekowy podyktowany jest względami bezpieczeństwa w Parku. Zalecane jest stosowane pojazdów marki BERG, posiadające wszelkie atesty i homologacje bezpieczeństwa.
I. MAŁA GASTRONOMIA
Dostawa Mobilnej, profesjonalna przyczepy gastronomicznej wraz z wyposażeniem, spełniającej wszystkie wymagania SANEPID -u z aktualnymi odbiorami, podlegająca kontroli co dwa lata.
Lokalizacja dla małej gastronomi znajdować się będzie przy muszli koncertowej po jej prawej stronie patrząc
od strony południowej – wejścia na zaplecze, wraz z rikszą na lody. Zamawiający umożliwi podłączenie do prądu z muszli poprzez przedłużacz. Całość powinna być zachowana w stonowanym stylu kolorystycznym, dobrze komponujące się z otoczeniem. Dopuszcza się delikatne elementy ozdobne. Całość mobilna, składana i wywożona na noc z terenu nieruchomości dzierżawionej. Powierzchnia zajmować powinna nie więcej niż 10 m2.
Możliwe jest stosowanie alternatywnie do przyczepy gastronomicznej np. mały kontenerowy punkt gastronomiczny w projekcie wizualnym w stu procentach dopasowany do architektury Parku,
ze stałym przyłączem do muszli koncertowej /woda, kanalizacja, prąd/ w minimalnym zakresie przekroju instalacji, wg. wymagań SANEPID. W/w rozwiązanie w przyszłości umożliwi prowadzić działalność całoroczną.
II. WYPOŻYCZALNIA GOKARTÓW
Gokarty wraz ze stanowiskiem „biurowym” zajmować powinny nie więcej niż 15 m2. Urządzenia rozstawiane powinny być na krawędzi chodnika po prawej stronie przy wejściu do Parku Miejskiego od ul. Grunwaldzkiej,
na dziedzińcu muszli koncertowej od strony południowej, praktycznie vis a vis lokalizacji dla małej gastronomii. Stanowisko powinno być rozkładane i składane każdego dnia.
III. OGRÓDEK / STREFA ODPOCZYNKU
Sytuowany powinien być na trawniku, w pasie pomiędzy dziedzińcem muszli koncertowej,
a ogrodzeniem południowym Parku, zajmując jak nie więcej niż 20 m2. Ogródek tworzyć powinny wysokiej jakości leżaki drewniane w ilości minimum 9 szt.. Dopuszczalne jest umieszczenie logo na wyposażeniu oraz dwóch flag i „potykacza” spełniających funkcję informacyjną. Dodatkowo ogródek wyposażony powinien być w skrzynki ogrodowe jako forma stoliczka (co najmniej 3 szt.). Ogródek powinien posiadać podesty z wysokiej jakości drewna, pod zestaw krzesło/stolik dla osób starszych (2 komplety) Ogródek spełniać ma funkcje miejsca
na: konsumpcję , „poczekalnię” dla rodziców dzieci korzystających z gokartów. Ogródek każdorazowo jest składany i rozkładany.
IV. MUSZLA KONCERTOWA
Dostęp do : poboru prądu, wody, węzeł sanitarny tylko z przeznaczeniem wyłącznie dla pracowników. Muszla, głównie z przeznaczeniem ze względów wymogów SANEPID, stanowić powinna zaplecze
do częściowego przechowywania sprzętu itp. z małej gastronomii i sprzętu sportowo – rekreacyjnego. Zajmowana powierzchnia nie więcej niż 15 m2.
Dokumenty- wzór umowy do pobrania tutaj
********
4. Przystępujący do przetargu winien posiadać doświadczenie w prowadzeniu działalności tożsamej z opublikowanym ogłoszeniem przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zakopanem - przez co najmniej 5 lat. Prowadzona działalność powinna być realizowana w miejscach użyteczności publicznej jak Park Miejski. Łączna wartość zrealizowanych umów dzierżaw nieruchomości za w/w okres należących do lokalnego samorządu terytorialnego lub w trwałych zarządach jednostek o wartości o najmniej 30 tysięcy złotych. Oświadczenie z wykazem dzierżaw i wartością zawartych umów z samorządem lub jej jednostkami - Uczestnik przedkłada w dniu licytacji Komisji Przetargowej.
5. Przystępujący do przetargu powinien posiadać ważną polisę OC dotycząca tożsamej działalności o wartości co najmniej 50 tysięcy złotych. Kopia polisy winna być przedłożona przez uczestnika licytacji - Komisji.
Klauzula informacyjna RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO, zamawiający informuje,
że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Zakopanem, z siedzibą ul. Orkana 2, 34-500 Zakopane
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Panią Barbarę Kołacz – z którym można
skontaktować się poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzonym postępowaniem w formie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia publicznego na wynajem powierzchni Parku Miejskiego im. Józefa Piłsudskiego w Zakopanem
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom państwowym i podmiotom
publicznym w ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących
przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych, w przypadkach
i na warunkach określonych w RODO.
8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem
koniecznym wzięcia udziału w postępowaniu w formie zapytania ofertowego o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie
oferty bez rozpatrzenia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą poddawane profilowaniu.